torsdag 10 mars 2011

Mera underbara mösstryck


Har mycket att visa med tiden räcker inte till´, men den som väntar på nått gott...
Här har vi i allafall några trycka mössor som hamnar på Å-kanten i morgon em. Samtliga mössor är i strorlek 3-9 mån och är sydda i JNY Design vita jersey. Vart även en matchande dregglis med en söt lite kanin på. Blir helt klart till att beställa fler tryck från Gladagrodan.

Lite roligt att syrran blivit "kändis" hemma i Västerås. Många som frågar och undrar om det möjligen inte är hon som syr " de fina barnkläderna"... är vi verkligen sååå lika?

Vill du ha mössa/dregglis med tryck?
Maila: heartbeatdesign@hotmail.com
Pris 130 / 70 kr
Uggla-, kaninmössa, kanindregglis SÅLDA

1 kommentar:

  1. Vilka söta mössor!
    Du ställde en fråga angående mitt elefanttyg. Jag har ritat en bild som jag scannat och fixat på i ett jätte enkelt program som heter photoimpression. Sen har jag registrerat mig hos Spoonflower där det är jätte lätt att testa på olika möjligheter.

    SvaraRadera