torsdag 17 mars 2011

Köpintresse CLIPS till napphållare? + en heldel nya plagg


Har själv haft problem att hitta försäljare av dessa och har äntligen hittat en och därmed gjort en större beställning på CLIPS till napphållare. Så är någon intresserad så är några till salu.
Maila i så fall  : heartbeatdesign@hotmail.com
PRIS: 6 kr styck  + frakt (återkommer med fraktpris)


Ett gäng färdigställda dregglisar. Vart så glad när jag fick till mitt vändsydda mönster riktigt bra och allt gick som en dans så det blev några stycken att fylla på den fina ställningen på Å-kanten.

 Lite nya muddisar i vanligt mönster med förlängda muddar. Har fastnat rejäält för vit mudd vill jag lova. Så vårigt och fint :) Strl 62-68 behövde fyllas på , populära storlekar (obs. rosa byxor på bilden strl 80)
Detta kit är sytt på beställning till en liten tjej som i och försig växer så det knakar. Byxor i strl 80 med förlängda muddar och mössa 6-12 mån. Iväg skickad till STHLM och jag hoppas lilltjejen blir fin i sina kläder.

Har en del beställningar på lager och önskemål från kunder på Å-kanten så det vart ännu en tygbeställning från JNY Design. Ska bli kul att få klippa i lite nya färgställningar och tyger men också gamla favoriter :) Har en tenta på alla kroppens ben, muskler - namn-ursprung-fäste-funktion så symaskinen har i princip semester denna vecka. Ska sys några få grejer men ingenting mot förra veckans högproduktion.

På återseende.



2 kommentarer:

  1. Va fina grejer du gör! o jag skickar nog ett mejl till dej imorron, jag har letat efter clips oxå överallt!
    Ha en bra kväll/Agnetha

    SvaraRadera
  2. Superhärliga dreglisar och byxor du gjort. Har haft svårt att få till dreglis-mönster där halsöppningen inte blir så "vid", men du verkar ha lyckats kanon!

    SvaraRadera