söndag 27 mars 2011

LIVE bilder som trillar in på mail värmer gott


Den här lilla sötnosen dök upp på bifogade bilder på mailen. Visst blir man väl extra glad då :)
Återkommer till hennes beställning och hur den blev i morgon för nu ska jag inviga vår alldeles nya dubbeldivan soffa från MIO möbler.

I helgen har symaskinen fått vila. För i fredags efter min tenta åkte jag raka spåret till Västerås där förberedelser inför Ludvigs dop väntade. Även några timmars jobb hanns med innan det var dags för kvällning. På lördagen den 26 mars döptes min underbara Gudson och dopet var det finaste någonsin. Han var fantastiskt duktig min lilla prins. Efteråt firades han av släkt och vänner och fick massa fina gåvor.

Nu är det ny vecka, ny delkurs och nya tag med symaskinen. Ska bli roligt och jag är så inspirerad att sy nytt efter att ha vart förbi Å-kanten och sett att en heldel blivit sålt. Bla. byxorna i förra inlägget så nya såna och massa annat måste det bli :)

Tack för alla värmande kommentarer, jag blir så glad och hoppas kunna glädja er tillbaka nu när jag känner att jag får tillbaka all min "sytid" efter en tuff period i skolan.

2 kommentarer:

  1. Tack för titten, kul att hitta hit. En jättefin blogg du har med fina och inspirerande alster.

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentaren på min blogg!
    Ja, det är mycket att sätta sig in i när man ska starta företag. Man har ju andra skyldigheter än som privatperson. Sedan beror det naturligtvis på vad man har för ambitioner, ska man bara ha det lite vid sidan av och redovisa moms en gång om året kan man kanske lära sig under tiden. Jag har dock förberett mig grundligt. Undrar du något får du gärna fråga. Lycka till! :-)

    SvaraRadera