onsdag 26 januari 2011

Nyhet! + turtorialintresse?

Premiärsytt i JNY Designs stjärnjersey. Egentligen hör det våren till men här kom en beställning in som en liten tjuvstart och det var ju i grå/svart som lite tillhör denna årstid. Färgsättningen är tuff och stilren och kvalitén liksom de andra tygerna är kanon. Hittade dock några "revor" i tyget så det var väl lite trist. Beställningen var på en mössa till en 7-månaders grabb med matchande scarf. Hann dock inte redigera fler bilder i kväll än denna nedanför.

Förresten: När jag själv letade redigeringstips var det väääldigt få och tips på program förutom PS var ännu färre. Nu har jag ju ÄNTLIGEN lärt mig som några av er redan vet och nu undrar jag om det finns nått intresse för ett redigerings-turtorial i ett fotoprogram tillgängligt för ALLA. Du behöver alltså inte lägga ut en förmögenhet på ett program och slipper sitta i timmar som jag redan lagt på att lära mig :)Med foto från bildskärmen med beskrivning till. Själva redigeringen uppskattar jag till 5 min /bild och är busenkelt när man kan det dvs. så, intresserade?
Mössa i jersey 6 mån - 18 mån
Mössa i jersey 2 år - 5 år        



4 kommentarer:

  1. En tutuorial vore toppen. Är hopplöst lost där... Jag efterlyser även tutorial på bloggdesign - någon?!

    SvaraRadera
  2. Jag har funderat ett tag hur mycket man måste lägga ner för att redigera...så en tutuorial skulle inte vart fel!!

    SvaraRadera
  3. Det vore toppen med en tutorial ! Toppenide.

    SvaraRadera
  4. Hej! Hittade precis hit. Har inget bra redigerings program så det vore toppen. Länkar till dig. Helén

    SvaraRadera