fredag 14 januari 2011

Lyckliga jag

Har länge sökt och sökt på nätet kring hur man gör vit bakgrund på sina bilder, utan resultat. Tills en gång då jag via nån blogg kom in på något företags sida där man kunde prova gratis och jag hann då få fram en bild innan tiden var ute och sen var jag nollställd igen. Jag vet ju att de finns dom som är proffs på PS osv. men det kostar ju därefter multum om man inte ska ladda ner det olagligt vilket jag inte tycker man ska göra. Men i kväll knäckte äntligen en fotogalen kompis problemet. Så nu har jag mitt lilla program där jag kan redigera bilderna som jag vill. Det tog heeeela kvällen att få fram denna bild men ack så bra det vart!! Dagens alster fick vara med på bilden dagen till ära. Första nya tyget som jag vågat klippa i :) De vart riktigt fina!
Strl 62 är det på dessa och de ska med till Å-kanten nästa gång jag åker dit. I morrn blir det till att sy ett par likadana till en liten tjej men i en strl större. Hoppas på lika bra resultat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar