måndag 24 januari 2011

Livebild och min stora dag

Yes, idag blir jag hela 22 år. Tiden går fort nu efter 20! Igår hade vi kalas hemma i Västerås med familj, släkt och vänner. Fick en heldel fina presenter och vad som kan vara intressant för er att veta är att jag fått 1 års "konsulthjälp" med att starta upp en hemsida samt domän i 1 år så håll utkik om några månader här så dyker det nog upp en riktigt häftig hemsida som uppfyller ALLA min önskemål. Så fick jag även en PRYM-tång av min moster och bidrag till symaskin av F&F. Resterande presenter var personligen till mig.

Finaste presenten fick jag nog redan 2 dagar innan. Jag ska nämligen bli Gudmor åt prinsen på bilden här under. Självklart är han iklädd kläder från Heartbeat Design. Han är nog min största support :) 26 mars äger doper rum och hans namn är - Ludvig William Henrik G.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar