fredag 22 oktober 2010

Trikåbyxor till liten tös

Idag har jag gett mig på ett muddbyxprojekt igen. Det är verkligen superkul och har blivit en ny favorit. Haft en tuff dag på universitetet men efter det belönade jag mig genom att svänga förbi Ohlssons tyg i Örebro och köpte mig ett nytt tyg. (se bild)
Det vart ett svartvitt trikåtyg, rosa samt vit muddväv. Tyckte kombon av trikåtyget och läcker rosa mudd vart både tufft och gulligt. Dessa byxor syddes helt utan motgångar. Förutom att benmuddarna vart lite kortare än jag tänkt men det gjorde inget för det vart bara en ny variant, tyckte dom vart riktigt bra. Dock är fotot lite slarvigt taget då jag bara ville hinna få in en bild här på bloggen innan läggdags. Får bättra mig på det. Är grymt sugen på att visa någonting mer men då det inte nått mottagaren så får det vänta tills i morrn.

Muddbyxor i svartvit trikå
och rosa muddar
Strl 50-56
130 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar