söndag 10 oktober 2010

Första presenten

Redan för länge sen. När jag börja rita och skissa på mönster och modeller så var jag helt övertygad om att första färdiga produkt skulle min själsfrände och även världens bästa syster som väntar barn om drygt 4 veckor få. Då de inte tittat vilket kön det är så döööör vi ju av nyfikenhet. Just nu kallas den Liten och jag ville ju självklart göra ett velourkit som passa båda könen. Det blev en vändsydd mössa i "kronmodell". Lila med rosa prickar åt ena hållet och vänder man den ut och in så blir den turkos med bruna prickar. Lika fin åt båda håll. Även matchande dregglis till i samma färger men denna gång i form av ränder. Denna vänder man bara på innan man knäpper så blir det "pojkig" eller "flickig". Sen tycker jag motsatt sida kan komma till användning ändå då det beror på vad den lille/lilla har för övriga kläder.


 Vändsytt velourkit i brun/turkost och lila/rosa
Gör din beställning på heartbeatdesign@hotmail.com
Just detta set är alltså till min syster Nathalie.
Unisex velourkit: 170 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar