måndag 4 oktober 2010

Förvirrad

I storlekens träsk har jag sprungit bort nånstans på vägen.
Nyfödd, små barn, stora barn, vuxen.
X-smal, small, medium, large.
0-6 mån, 1-2 år, 2-5 år, 5-

Hur ska man veta vad som passar de allra flesta bäst. Funderar på att ge mig iväg till nått dagis och göra nån slags medelmätning av huvudomfång, hmm!

Idag har jag i allafall gjort en mössa som passa mig. (Inte laddat in några bilder i datorn än) Kanske passar från 8 år och uppåt beroende på hur tajt man vill ha den men vad vet jag. Ska klura vidare och mäta på lite andra mössmodeller som finns runtom i affärer osv.

Funderar också på om jag ska starta en webbshop för att få någon slags ordning här, hmm! För just nu skriver jag i "hemlighet" då jag varken släppt hemsida, Heartbeat Design eller fått mina namnlappar. Men jag väntar spänt och hoppas på att det blir denna vecka.

Har två underbart fina velourtyger jag vill börja klippa och sy i men tentaplugget kallar just nu :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar