måndag 7 februari 2011

Visst är väl våren på ingång...

Att inhandla nya tyger har blivit lite av en favorithobby. Jag KAAAN inte gå in i en tygaffär utan att komma ut med en kasse. Liten som stor...
Nu sist föll det på ett randigt tyg (ovanligt) i en helt uuunderbar färgställning. Passar bra till våren.. och vårens kollektion. Lilla L har svårt att hålla mössan på plats när han gosar runt i sin vagn men denna satt UTMÄRKT så fler såna får det bli ;)
Bjuder på lite livebilder på min underbara modell, visst smälter man av bilderna? Hans mamma, min syster förgyller alla ögonblick i alla Heartbeat Design kläder på; nathaliewayne.blogg.se

Försökte mig på en video turtorial för redigering idag men den vart sådär så jag får återkomma.

Landade en mössa i strl 0-3 månader
och matchande muddisar i strl 62
på Å-kanten i helgen som var.


Har köpt en bit till då kvalitén var underbar och kläderna vart så himla fina! Tyget är inköpt på Furulunds tyger och är ett trikåtyg i vitt,marinblått, rött och gult.

4 kommentarer:

  1. Vilken lite sötnos i fina kläder. Jag ser fram emot den kommande tutorialen ;D.

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset om namnlappar! Är de som beställt från Danmark endast strykbara? Sitter de ihop som ett ark måntro? Ser ut så på din bild! Så underbara kläder du syr :-D

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt tyg på en härlig liten! Faktiskt riktigt vårigt!

    SvaraRadera