torsdag 16 juni 2011

Allt som händer o sker

Det händer mycket i Heartbeat Designs lilla liv just nu. Jag som står bakom hobbyföretaget har både haft mycket med just Heartbeat men också på andra plan. Planerar ett byte av högskola samt flytt till Västerås tillsammans med sambon men det är inte helt lätt.

För ca 1 månad sen startade jag en  facebook grupp "heartbeat design" som ni gärna får gå in och gilla ( http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/Heartbeat-Design/182535121797618?sk=wall ) Detta ledde till att många nya ansikten fick nys om Heartbeat Design och la in beställningar vilket har resulterat i mycket att göra. Jag hoppas kunna uppdatera sidan men tyger som finns, alster till salu och mer livebilder. Har en del beställningar kvar att bearbeta samt en hiiimla stor som snart är klar. Hoppas kunna visa er lite inspirationsbilder då!!

och för er som inte hittat dit ännu så finns ett reportage om mig och heartbeat design ute på nätet http://www.morsanofarsan.se/beatrice-syr-egna-barnklader/

Så länge, håll till godo med lite fina bilder.

Så här fint paket får man med sig om man köper en bebispresent på Å-kanten i Västerås.


Två mössor som skickades med posten idag.
Den ena till Luleå och den andre till Skelletehamn tror jag.
Antar att dem inte kommer fram tills i morrn så som posten slarvar nuförtiden.


Ska försöka hinna uppdatera lite oftare och så blir det nog när denna stooora beställning är klar. Så kul att nån verkligen totalfastnat för mina kläder! :) Vi hörs snart igen, ses på facebook eller varför inte på Å-kanten som jag gästar enda fram till nästa Onsdag. Alla Västeråsare - välkomna att titta in för att klämma o känna på tygerna!

1 kommentar: