söndag 1 maj 2011

Beställning till ROCKSTAR - 1 år , samt 3 andra färdiga beställningar

För någon vecka sen trilla det in ett mail från en mamma med många färgidéer och gav mig idéer om hur vi skulle förknippa ett par byxor till sonens namn - Rockstar. Såhär vart resultatet. (knäcker ni rebusen? ;) )
Sydda i mörklila jersey samt svart/vita stjärnor, allt från JNY Design. Beställde bokstäver för första gången från Gladagrodan, superschyssta och mycket större än vad jag kanske trott. Ni ska allt få se dem glittriga en annan dag :D Läckra!!

I maj ska Rockstar få ett litet syskon. Självklart ska han/hon inte vara sämre och jag kan väl säga att därför vart färgvalet som det vart - väldigt unisex så dem kan matcha :D

Sydda enligt samma mönster som de ovan fast dem är betydligt mindre. strl 50/56 med förlängda muddar såklart så dem kan användas lääänge.

Även trillat in lite beställningar på tryckmössor som blir helt otroligt fina i alla färg- och djurkombinationer. Den rosa och lila är till en 4- och en 6-åring. Den vita är till lilla Ludvig som ska matcha till en munkjacka dem specialbeställt från en annan sida då jag ännu inte syr upp dessa.




Mössa med tryck 130-140 kr
Mössa med tryck & namn 160-170 kr

1 kommentar:

  1. Så fina byxor, och de där nere, MUMS! Visitkortpaket har kostat mig 200 nåt, kan du tänka dig?

    SvaraRadera